dimecres, 4 de maig del 2011

Gent com tu: Josep Coca Amigó

Podeu continuar consultant els motius pels quals els independents s'han sumat de la llista de Gent per Sant Feliu. Ho podeu consultar de manera permanent a l'apartat Gent com tuAvui podeu conèixer en Josep Coca Amigó.


Sóc en Josep Coca i Amigó, tinc 50 anys, visc a Sant Feliu al barri del Mas Lluí. Tinc dues filles de 10 i 8 anys que estudien al CEIP Pau Vila.

Cap al voltant de l’any 1974 em vaig començar a relacionar amb gent d’esquerres i vaig participar en el Congrés de Cultura Catalana que es va fer a Sant Feliu.  L’any 2007 vaig assisitir a una conferència a l’Ateneu Santfeliuenc, on es parlava de la incineració de residus a les cimenteres i això va despertar la meva vessant ecologista i de voler fer alguna cosa per evitar-ho. I ara fa tot just un any que vaig tenir l’honor de ser membre de Sant Feliu Decideix per preparar la consulta sobre la independència.

Em vaig animar a participar amb Gent per Sant Feliu + Esquerra perquè vull un Sant Feliu més just i solidari, més ecològic i més dialogant.

Podeu llegir l'article complet aquí.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada