dimarts, 26 d’abril del 2011

Gent com tu: Suanna Prous Juvé

A partir d'ara podeu consultar els motius pels quals els independents s'han sumat de la llista de Gent per Sant Feliu. Ho podeu consultar de manera permanent a l'apartat Gent com tu. Avui podeu conèixer la Susanna Prous Juvé.


Sóc la Susanna Prous Juvé, nascuda a Barcelona ara fa 48 anys. Tinc dos fills que ara tenen 15 i 8 anys. Visc a Sant Feliu de Llobregat des de que va néixer el meu fill petit.

Encara que sóc força activa, sempre havia trobat excuses per a no participar en associacions veïnals ni en la defensa de la comunitat.

Però a tothom li surt una força incontrolable quan se sent directament atacat i trepitjat i, a sobre, per l'esquena, d'amagat. A tothom li pot arribar el dia que es diu: fins aquí hem arribat, això ja és massa! Aquest sentiment d’indefensió tan gran el vaig sentir a finals del 2008, quan vàrem assabentar-nos en el meu barri de Mas Lluí, on visc, que l’Ajuntament havia aprovat de manera inicial d’amagat, sense fer soroll, la Modificació del PGM a Sant Feliu de Llobregat. No puc descriure com d’humiliada em vaig sentir quan vaig assistir al primer ple de l’Ajuntament. 


Podeu llegir l'article complet aquí.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada