dimecres, 18 de maig del 2011

Gent com tu: Oriol Bossa

Podeu continuar consultant els motius pels quals els independents s'han sumat de la llista de Gent per Sant Feliu. Ho podeu consultar de manera permanent a l'apartat Gent com tu.  Avui podeu conèixer l'Oriol Bossa i Pradas.


Em dic Oriol Bossa i Pradas, tinc 30 anys, soc veí del barri centre. L’any 2004 em vaig llicenciar en Ciències Polítiques i de l’Administració per la Universitat Autònoma de Barcelona. Durant cinc anys vaig ser cap de l’Agrupament Escolta i Guia, educant per la transformació social des de l’educació en el lleure. L’any passat vaig ajudar a organitzar la Consulta sobre la independència a Sant Feliu, amb la il·lusió que la meva ciutat no quedés al marge de la onada de consultes.

Anys enrere, quan jo era petit, a l’escola ens van fer dibuixar com ens imaginàvem que quedaria la ciutat sense les vies del tren. Durant la fira d’aquell mateix any, aquells dibuixos van ser exposats a la Plaça de l’Estació al costat d’altres dibuixos de nens d’altres escoles de Sant Feliu. 

Ara que ja sóc més gran, he vist com aquells dibuixos i aquelles idees que aportàvem entre tots els ciutadans els han soterrat sota les vies del tren. Sense adonar-nos-en, hem assistit, amb els anys, al trànsit d’una política de participació ciutadana d’aparença cap a un intent de política dels fets consumats.


El cas del soterrament és paradigmàtic del tarannà del nostre govern municipal. Però en els darrers quatre anys, les mostres d’aquest tarannà s’han multiplicat. 

A parer meu, a Sant Feliu, en aquestes eleccions ens hi juguem més del que molts es pensen, no només des del punt de vista d’aturar els projectes urbanístics ja esmentats, sinó també per aturar certes pràctiques i certs comportaments. 

Podeu llegir l'article complet aquí.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada