dimecres, 11 de maig del 2011

Gent com tu: Sílvia Navarro Pinyol

Podeu continuar consultant els motius pels quals els independents s'han sumat de la llista de Gent per Sant Feliu. Ho podeu consultar de manera permanent a l'apartat Gent com tuAvui podeu conèixer la Sílvia Navarro Pinyol


Sóc la Sílvia Navarro i Pinyol, nascuda a Molins de Rei, tinc prop de 43 anys.  Tinc 2 infants de 5 anys en custòdia que crio sola. Sempre he viscut a Sant Feliu,  vaig créixer al barri Roses - Castellbell i ara visc a Mas Lluhí des de fa 10 anys.

El meu pare era fill de la guerra i va emigrar a Sant Feliu des de Sevilla als anys cinquanta. A casa només es parlava català, la seva adaptació va ser tal que va arribar a ballar sardanes millor que la meva mare. Vull creure que hi ha molta més gent com ell. Fa uns mesos, es van posar en contacte amb mi per fer una petita, col·laboració en la organització de la consulta a Sant Feliu pel dret a decidir. El somni i la lluita del meu avi, unit a l’amor del meu pare per Catalunya, em van encoratjar.  Em vaig animar a formar part de la candidatura Gent per Sant Feliu + Esquerra. Crec que ho podem fer millor.

Es tracta d’anar sumant per poder decidir, es tracta de treballar-hi i és per això que formo part de Gent per Sant Feliu + Esquerra, perquè tenim la força i l’empenta i sobretot perquè tenim un somni i volem que sigui el somni de tots.

Podeu llegir l'article complet aquí.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada