dilluns, 16 de maig del 2011

Gent com tu: Eduard Hernàndez Balada


Podeu continuar consultant els motius pels quals els independents s'han sumat de la llista de Gent per Sant Feliu. Ho podeu consultar de manera permanent a l'apartat Gent com tu.  Avui podeu conèixer l'Eduard Hernàndez Balada.

Em dic Eduard Hernàndez Balada, sóc llicenciat en Enginyeria Química per la Universitat de Barcelona, sempre he viscut a Sant Feliu, al barri del centre, excepte un temps que vaig viure als Estats Units, on vaig cursar el doctorat en enginyeria química. Al meu temps de lleure m’agrada practicar el senderisme, la lectura, i gaudir dels partits del Barça amb els amics.

Estic molt il·lusionat de formar part de la candidatura conjunta Gent per Sant Feliu + Esquerra, a les properes eleccions del 22 de maig. Crec molt en les persones, fins i tot més que en els projectes de partit.

Deixeu que us parli de la meva estada als Estats Units, on vaig cursar el doctorat, entre el 2005 i 2008 a la ciutat de Filadèlfia, a uns 100 kilòmetres al sud de Nova York. Quan vaig arribar-hi, el meu nivell d'anglès estava lluny de ser suficient com per poder-me comunicar amb fluïdesa. Al cap de sis mesos vaig tenir el meu primer somni en anglès. Va ser un dels millors dies de la meva vida. Vaig entendre perfectament que la llengua és molt més que un instrument per comunicar-se, és una eina d’integració i de respecte envers la terra d'acollida.

A Sant Feliu hi cal gent amb idees clares, que estimin Catalunya i el català. A Sant Feliu cal un canvi, un canvi a millor, cal sumar-se al projecte d’Esquerra i Gent per Sant Feliu!

Podeu llegir l'article complet aquí.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada